Aktualijos2020-06-25

Naujiena – nuo šiol prisijunkite prie i-unija su SMART ID!

Nuo šiol prisijungti prie i-Unija bei tvirtinti operacijas joje galima ne tik m.parašu ar vienkartiniais saugos kodais, gautais SMS žinute, bet ir turint kvalifikuotą Smart ID paskyrą.

Operacijoms tvirtinamoms su Smart ID taikomi standartiniai unijos nustatyti limitai griežto autentiškumo priemonei (t.y. tokie patys kaip ir m.parašui). Jei Jums buvo nustatyti individualūs, didesni nei standartiniai m.parašo limitai, tvirtinant operacijas su Smart ID limitai bus taikomi standartiniai (t.y. nepadidinti). Esant poreikiui šiuos limitus galite pasikeisti pateikę prašymą kredito unijai.

Prie i-Unija prisijungti galima tik turint kvalifikuotą (t.y. baltą) Smart ID paskyrą. Jei prisijungti bandys asmuo turintis Basic Smart ID (t.y. žalią) paskyrą, jis gaus klaidos pranešimą, raginantį pasikeisti paskyrą iš Basic į kvalifikuotą.

Paskyrą iš Basic į Kvalifikuotą galima pasikeisti šiais būdais:

  1. Naudodajant savo m.parašą
  2. Naudodajant savo biometrinius duomenis (t.y. nufotografuojant savo asmens dokumentą bei save)
  3. Atvykus į SEB, Swed arba Luminor banko skyrių.

„Smart-ID“ pagalbos komanda

Telefonas +370 67041807 El. paštas [email protected]

Dalintis

Dėmesio!

Atidžiai patikrinkite, ar teisingai nurodėte sąskaitos numerį. Mokėjimo operacija yra vykdoma pagal Jūsų nurodytą gavėjo sąskaitos numerį. Neteisingai nurodžius sąskaitos numerį, piniginės lėšos gali būti įskaitytos į kito kliento sąskaitą, net jei gavėjo pavadinimas nurodytas teisingai.