Nauja klientų aptarnavimo tvarka nuo rugsėjo 13 d.

Vadovaujantis LR Vyriausybės nutarimu, Kredito unijos „Neris“ klientams, neturintiems galimybių paso, klientų aptarnavimo vietose (pagrindinėje būstinėje Vilniuje ir nutolusioje kasoje Trakuose) galės būti teikiamos paslaugos, trunkančios ne ilgiau nei 15 min.

Kredito unija „Neris“ nuo rugsėjo 13 d. klientus aptarnaus pagal  LR Vyriausybės nutarimus

Informuojame, kad Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimti ribojimai galimybių paso neturintiems asmenims kredito unijų paslaugų teikimui didesnės įtakos neturės, tačiau tam tikri pakeitimai organizuojant Kredito unija „Neris“klientų aptarnavimo procesą bus įgyvendinti.

Vadovaujantis minėtu nutarimu, Kredito unijos „Neris“ klientams, neturintiems galimybių paso, klientų aptarnavimo vietose (pagrindinėje būstinėje Vilniuje ir nutolusioje kasoje Trakuose) galės būti teikiamos paslaugos, trunkančios ne ilgiau nei 15 min. Įprastai tiek laiko turėtų pakakti sutvarkyti svarbiausius finansinius klausimus. Kredito unijos specialistai, teikdami paslaugas, kurių trukmė ilgesnė nei 15 min., turės teisę įsitikinti, ar klientas turi galimybių pasą.

Galimybių paso neturintiems LKU mokėjimo kortelių turėtojams, norintiems pasinaudoti „Medus“ ar kitu bankomatu, patariama atkreipti dėmesį ir į aktualią lankymosi prekybos centruose, kuriuose stovi bankomatas, tvarką.

Kredito unijos „Neris“ klientų aptarnavimo vietose bus dirbama užtikrinant asmenų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi, kitų visuomenės sveikatos saugos, higienos ir susijusių reikalavimų vykdymą.

Finansinės paslaugos – ir nuotoliniu būdu

Nors LKU grupės kredito unijos dirbs įprasta tvarka, tačiau palaikydamos prevencines priemones ir saugodamos savo darbuotojų bei narių sveikatą primena apie galimybes finansinius reikalus tvarkyti ir nuotoliniu būdu.

  • Norėdami gauti kreditą, užpildykite prašymą mūsų interneto svetainėje. Ją užpildę, gausite kredito unijos pasiūlymą, o su jumis susisiekęs atsakingas darbuotojas suteiks detalesnę konsultaciją.
  • Tapti kredito unijos nariu galite ir nuotoliniu būdu – daugiau informacijos, kaip tai padaryti, rasite čia.
  • Atlikite mokėjimus, atsiskaitykite už prekes ir kitas paslaugas, sudarykite indėlio sutartį, įkelkite ir kredito unijai pateikite dokumentus per savo el. bankininkystės „i-Unija“ paskyrą.

Kilus klausimams, susisiekite su mumis tel. nr. +370 5 279 7167, el. p. [email protected]  arba atvykite į kredito unijos klientų aptarnavimo vietą Jogailos 4, Vilniuje arba Vytauto 55, Trakuose.

Kviečiame būti atsakingais ir tokiu būdu apsaugoti save bei savo artimuosius!

Dalintis

Dėmesio!

Atidžiai patikrinkite, ar teisingai nurodėte sąskaitos numerį. Mokėjimo operacija yra vykdoma pagal Jūsų nurodytą gavėjo sąskaitos numerį. Neteisingai nurodžius sąskaitos numerį, piniginės lėšos gali būti įskaitytos į kito kliento sąskaitą, net jei gavėjo pavadinimas nurodytas teisingai.